luni, 16 iunie 2008

La pescuit, la Chiroiu

Sambata, 14 iunie 2008, am fost la pescuit, la Chiroiu in Ialomita, cu Ioana, Mircea, Cippanu si Maria.
Ne-am trezit devreme, ca orice pescar care se respecta, si dupa o oprire la Obor pentru un refill de momeli si nada, am ajuns pe balta cam pe la ora 5.00
Drumul pana acolo este foarte bun, iar pe marginea baltii este ok.
Vremea a fost foarte buna, si am stat pana spre ora 17 (cred) cand am plecat ca venea ploaia.
Ne-am simtit foarte bine, ar trebui repetata figura.

5 comentarii:

Unknown spunea...

dap...cu siguranta se va mai repeta...dar de asta data ceva mai pregatiti cu nade diferite si alte alea...ii venim noi de hac...frumoasa iesirea si tare bun grataru'...heil Mircica

Anonim spunea...

.... am vazut pozilii..artistike, klar! dar nu am fost atenta la comentariu cu am prins "30kg" de peste.... ai uitat sa-l treci?

Dan Simoaica spunea...

Ehee, chiar 30 de kile nu, dar a fost fun chiar daca peste a fost mult mai putin ;)

Anonim spunea...

Sunt Vali Dumitru propietarul baltii Chiroiu 3 si asi vrea sa ma adresez tuturor pescarilor.An primul rand celor care anteleg ce anseamna cu adevarat pescuitul sportiv si sa va multumesc pentru rabdarea si disciplina de care dati dovada . dar nu le pot multumi celor care sant traistari si sunt pusi pe japca galagiosi care ancearca tot feluri de trucuri nu tocmai civilizate. si daca au o partida de pescuit mai putin reusita sau chiar ne reusita arunca toata vina asupra propietarilor vorbindu-le foarte urat agentilor de paza aministratorul baltii si invocand tot felul de anvinuiri precum ca i-am face ceva la peste ca sa nu manance, ca dam drumu la apa . Principiul vaselor comunicante stiti ce anseamna domnilor? Daca nu stiti ami cer scuze,documentativa!.Si va rugam sa ne respectati . Va multumesc

Alhambra spunea...

wtf? :))))))))))))))))
dane, vezi unde mai dai la peshte :))
asta 'an' primul rand, dah? si 'an' al doilea, sper ca nu esti 'traistar'....ca nu mi-e clar de la ce vine, de la 'neam de traista', de la Mihai Traistariu sau chiar de la 'ansashi' compania de renume 'Tr(a)istar'.. ha?