miercuri, 7 mai 2008

Rache Tache :D

O chestie super tare, destul de veche dar very funny ....

3 comentarii:

Cristina spunea...

Dan, La multi ani (si bani :-) !! sa traiesti sanatos si fericit ...Asta da virsta rotunda ... nu o implinesti de doua ori in viata hahaha trebuie sarbatorita din plin ! Tu pune poze ca pe urma zic in capul meu ca am fost si eu la petrecere cu voi :-)

Profit aici sa va felicit si pentru anul minunat de la asatorie, sa fiti sanatosi si fericiti si sa va iubiti in fiecare zi mai mult !

Cu drag Cristina si Fabio

Dan Simoaica spunea...

Multumesc mult!

Alhambra spunea...

Dan, si eu cu intarziere (ca am avut putina treaba :))) )iti spun la multi ani pentru primii 40, urmatorii 40 sa fie si mai si, pe urma mai vedem ;) Multe succese si sa fii fericit langa Ioana !