joi, 3 iulie 2008

La pescuit, langa Calarasi - Curcani

Am fost ieri, cu Cippanu, la o balta langa Calarasi, undeva cu cativa kilometri dupa localitatea Curcani.
Balta este foarte buna, are peste foarte mult, taxa este de 1 milion.
Problema de data aceasta a fost ca se prinde foarte repede cei 5 kg pe care poti sa ii iei cu tine acasa, si nu te mai lasa foarte mult sa prinzi si sa dai drumul, ca cica "strici" pestele.
Ieri a tras mai mult la somn, crapul sau ciortanica, nu s-au lasat vazuti la fata.
Per total am prins cam 30 de kg de somn, bucati la 2 kg si jumatate, din care am luat acasa cele 10 kg pt amandoi.
Pentru mine a fost foarte fain, am facut si eu, in sfarsit, niste drill-uri faine la lanseta.
Am mai fi stat dar trebuia sa mai luam cate un bon de 1 milion de lei si nu era cazul.

Am facut un somn la cuptor pe pat de sare, are Ioana postata reteta pe blog-ul ei.
Azi sper sa mai facem unu pane, iar restul de doi sunt la congelator deja, pentru alte momente "de somn".

Niciun comentariu: