vineri, 18 aprilie 2008

Dupa concertul din Downstairs

A fost fain concertul de aseara din Downstairs.
Lume destul de putina dar inimoasa.
Am fost destul de necajit inainte de concert, dar mi-am revenit pe parcurs.
Dupa concert, am mai stat cu prietenii la taclale, pana s-a facut de ora 1 noaptea, dupa care am fost sa ducem "sculele" la sala.
Dupa bunul obicei instaurat, dupa concertele Bucium sau Nexus, se lasa cu cate o iesire la un restaurant, sa mai "disecam" cate ceva.
Am fost la Margineni, unde am ras o ciorbitza de vacutza si bineinteles un ciolan afumat cu fasole (imens size).

M-am bagat in pat abia la 5 dimineatza.
Sunt in refacere acum ... :P




Photobucket

Bucium Band

4 comentarii:

Alhambra spunea...

si-mi pare rau ca n-am putut veni, daaa? ii destul, nu tre` sa ma mai chinui cu vacutza si cu ciolanu cu fasole, daa? ca as fi venit la ambele evenimente, doar ma stii ;) (ma refer la cantare si la mancare, nu doar la vacutza si ciolan :)) )
...sper ca ati cantat frumos, ca n-am cum sa va verific daca nu pui oaresce filmare d-acolo...:p

Dan Simoaica spunea...

Lasa ca nu au intrat zilele in sac ;)
Vedem noi cu facem si alta data cu ciolanu and stuff.
De filmat nu am filmat, dar a filmat cineva din public cu un telefon mobil, maine bag link-urile pe blog.

Marin spunea...

eu mi-am facut mea culpa si la sotioara pe blog insa la eforie dau vrednica din carje si tot vin ;)

Dan Simoaica spunea...

Vezi ca ai zis, da? :P